مقالات مربوط به اکسیژن ساز

اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی در تهران

اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی در تهران

اکسیژن سازها لوازم پزشکی هستند که هدف آنها تولید اکسیژن برای مصرف کننده ها و افراد نیازمند است. تندیس با هدف راحتی و سرعت عمل در درمان اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی در تهران را ارائه می کند.

از کجا می‌توانم دستگاه اکسیژن ساز را برای منزل اجاره کنم؟

شما با تندیس آنلاین تماس می گیرید. کارشناسان ما راهنمایی های لازم را برای انتخاب دستگاه مناسب خدمتتان ارائه می کنند.

Rate this post

آیا دستگاه اکسیژن ساز خانگی عوارضی هم دارد؟

اگر تمامی نکات ایمنی طرز استفاده از دستگاه اکسیژن ساز که توسط کارشناسان برایتان توضیح داده شد را به طور کامل رعایت کنید. استفاده از دستگاه اکسیژن ساز هیچ ضرری برای بیمارتان نخواهد داشت.

Rate this post

آیا می توان دستگاه اکسیژن ساز را به دیگران امانت داد؟

لطفا قبل از اقدام به اینکار با ما تماس بگیرید. تا موارد ایمنی خدمتتان توضیح داده شود.

Rate this post

اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی در تهران

به لطف فناوری ویژه فیلتراسیون مولکولی، ژنراتورهای اکسیژن یک مخلوط اکسیژن و هوا با غلظت بالایی از اکسیژن در آن تولید می کنند.

به عنوان یک قاعده، ژنراتورهای اکسیژن دستگاه های فشرده و کارآمدی هستند که قادر به تولید مخلوط هوا با غلظت اکسیژن تا ۹۰٪ هستند. برای مقایسه، غلظت اکسیژن در هوای معمولی جو بین ۱۷ تا ۲۱ درصد است.

ژنراتورهای اکسیژن خانگی دستگاه های پزشکی برای جداسازی و تمرکز O2 خالص از هوای محیط هستند.

طبق اصل عملکرد در اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی قابل حمل در تهران با اکسیژن سازهای حرفه ای تفاوتی ندارند، تفاوت فقط در وزن، اندازه و عملکرد دستگاه است.

اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی در تهران

اکسیژن ساز در تهران

دستگاه اکسیژن ساز خانگی چگونه کار می کند؟

دستگاه تصفیه هوا را به صورت گام به گام با فشار متغیر انجام می دهد. انتشار مخلوط هوا از گرد و غبار، آلرژن ها و سایر آلاینده های مکانیکی.پاکسازی باکتری ها و ویروس ها.عبور هوا از “الک مولکولی” زئولیت مصنوعی. جاذب مولکول های نیتروژن را جذب کرده و اکسیژن را از خود عبور می دهد.

بنابراین، با اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی در تهران تا ۹۶٪ اکسیژن خالص و ۹۹٪ استریل با حجم حداکثر ۵-۶ لیتر در دقیقه خواهید داشت.

ژنراتورهای اکسیژن: مصارف خانگی

یک ژنراتور اکسیژن خانگی برای بهبود هوای داخل اتاق، روش های استنشاق و تهیه کوکتل استفاده می شود.

اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی در تهران

کارآیی دستگاه اکسیژن ساز خانگی

فواید اکسیژن درمانی

اکسیژن تصفیه شده به مقابله با چنین مشکلات و بیماری هایی کمک می کند:

آسیب شناسی سیستم قلبی عروقی (فشار خون بالا، ایسکمی، آترواسکلروز و غیره)

بیماری های حاد و مزمن تنفسی (آسم برونش، برونشیت، آمفیزم، فیبروز کیستیک، COPD و غیره)

بی خوابی، استرس، افسردگی، کاهش حافظه و تمرکز، سردرد، سرگیجه.

تضعیف سیستم ایمنی و لحن عمومی بدن

اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی در تهران باعث پیشگیری از هیپوکسی جنین در زنان باردار می شود، اکسیژن درمانی برای افراد دارای اضافه وزن، افراد مسن، سیگاری ها، ورزشکاران پس از انجام فعالیت بدنی

چگونه ژنراتور خانگی مناسب را انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب یک دستگاه اکسیژن ساز خانگی، به ویژگی های زیر توجه کنید:

مقدار گاز تولید شده برای مصارف خانگی، مدل های تا ۳-۵ لیتر در دقیقه بهینه هستند.

خلوص اکسیژن. هر چه این شاخص بالاتر باشد، درمان بهتر خواهد بود.

تغذیه، ترکیب بهینه برق + باتری، زمانی که دستگاه می تواند بدون وقفه کار کند.

هنگام اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی در تهران از مجموعه ما لوازم جانبی برای استنشاق، نبولایزر، کوکتل، ماسک و… نیز خدمت شما عرضه خواهد شد.

هشدار تولید اکسیژن کامل و نقص عملکرد، ابعاد و وزن، اگر قصد دارید دستگاه را با خود در جاده ببرید، بهتر است این موارد را در نظر داشته باشید.

در مجموعه tandisonline می توانید دستگاه های اکسیژن ساز خانگی را از تولیدات آمریکایی، آلمانی و سوئیسی، تایوانی و… تهیه نمائید. ما همیشه قیمت مناسب، تضمین و تحویل سریع در سراسر تهران را در روز سفارش داریم.

اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی در تهران

مناسب ترین اکسیژن ساز

چند نمونه از بهترین برند دستگاه ها جهت اجاره را در زیر می بینید

مدلی جدید در خط اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی در تهران شرکت آمریکایی NIDEK Medical. Mark 5 Nuvo Lite است که با داشتن کارایی و عملکرد بالا از نسل های قبلی خود، جمع و جورتر و سبک وزن از بهترین برند دستگاه اکسیژن ساز محسوب می شود و آن را به راحت ترین دستگاه برای اکسیژن درمانی طولانی مدت در خانه تبدیل می کند.

اکسیژن ساز Yuwell

اکسیژن ساز مسلح ۸F-5AW به معنای سلامت و رفاه برای کل خانواده است. چه چیزی می تواند بهتر از یک خواب خوب، انرژی و آرامش باشد؟ این دستگاه برای درمان خانگی هیپوکسی و مشکلات دیگر قلبی و تنفسی در نظر گرفته شده است.بسیار کم حجم در هر فضای داخلی جا می شود.

اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی در تهران AIRSEP

اکسیژن ساز VisionAire AirSep بسیار کوچک، سبک و بی صدا برای استفاده راحت در خانه برای کسانی که به دلایل پزشکی به اکسیژن درمانی طولانی مدت نیاز دارند، مناسب است. اکسیژن با غلظت بالا (تا ۹۶٪) از هوای اطراف تولید می کند. به بهبود وضعیت جسمی و روانی-عاطفی کمک می کند و کیفیت را بهبود می بخشد.

کنسانتره اکسیژن Longfian JAY-10

این دستگاه برای دو خروجی مورد استفاده قرار می گیرد. رطوبت ساز با دو جریان برای دو بیمار. سطح سر و صدای کم Jay-10 امکان استفاده در شب را فراهم می کند.. این دستگاه از مواد و قطعات با کیفیت بالا ساخته شده است،اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی در تهران مهمترین سرمایه گذاری است که می توانید در زندگی برای سلامتی خود انجام دهیدو به سلامتی بهتری دست یابید، با انتخاب های سالم می توانید در همه زمینه ها سالم باشید. تندیس آنلاین آماده سرویس رسانی ۲۴ ساعته  در این امر مهم می باشد. شما می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت و یا صفحه اینستاگرام از خدمات ما بهره مند شوید.

خدمات مرتبط:

آمبولانس خصوصی – درخواست آمبولانس 

عمل دیسک کمر

مقالات مرتبط:

اجاره دستگاه اکسیژن ساز در تهران

۵ مورد از محبوب ترین اکسیژن سازها و ویژگیهای متمایز آنها

Rate this post