آزمایش پاتولوژی در محل

آزمایش پاتولوژی در محل

۰۲۱-۲۲۶۱۵۰۵۳

اهمیت انجام آزمایش :

اهمیت انجام آزمایش‌ پاتواوژی برای همه آشکار است اما با توجه گسترش ویروس کرونا در سرتاسر جهان و لزوم حضور در منزل و رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا از خدمات غیرحضوری آزمایشگاه بهره‌مند شده و فرآیند نمونه‌گیری توسط پرسنل آزمایشگاه در منازل انجام پذیرد.(آزمایش پاتولوژی در محل)
اگر شما بیمار هستید، بسیاری از تصمیم‌­ها در رابطه با درمان شما به نتایج آزمایش­‌های خون و آزمایش پاتولوژی شما برمی­‌گردد. یک پاتولوژیست نتایج آزمایشات مختلف را تفسیر می­‌کند و به دنبال اختلالاتی است که

می تواند اشاره‌ای به بیماری­‌هایی از جمله سرطان و یا سایر بیماری­‌ها مربوط باشد. از آنجا که این فرآیند مستقیما با سلامت شما و یا عزیزانتان در ارتباط است، باید مد نظر داشته باشید که انتخاب یک آزمایشگاه خوب و همچنین تجربه و مهارت و دانش دکتر پاتولوژیست در درمان بیماری یا جلوگیری از آن بسیار حائز اهمیت است.

دلایل انجام آزمایش پاتولوژی

علاوه بر آن که با انجام آزمایشات در آزمایشگاه پاتولوژی می­‌توان بیماری­‌ها را تشخیص داد، انجام این آزمایشات برای موارد زیر نیز بسیار مهم است:

  • درمان بیماری
  • نظارت بر پیشرفت بیماری
  • جلوگیری از بیماری (به عنوان مثال، پاپ اسمیر یا ماموگرام ممکن است خطر برخی از سرطان­های رایج زنان را از طریق تشخیص زود هنگام کاهش دهد)
  • تعیین خطر ابتلا به بیماری (به عنوان مثال، مشاهده سطح کلسترول یا خطر ابتلا به بیماری‌­های ارثی مانند سرطان پستان خانوادگی)

علت

اگر پزشک یا متخصص شما، شما را برای آزمایش پاتولوژی به آزمایشگاه پاتولوژی می­‌فرستد، به این دلیل است که نگرانی در مورد سلامتی شما وجود دارد یا در سنی هستید که احتمال دارد خطراتی برای سلامتی شما وجود داشته باشد. یک آزمایش، راهی موثر برای کشف این موضوع است که آیا مشکلی در سلامت شما وجود دارد یا خیر.( آزمایش پاتولوژی در محل )

تندیس آنلاین :

مرکز خدمات پزشکی تندیس آنلاین مفتخر است جهت رفاه حال شهروندان گرامی و در راستای رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، فرآیند آزمایش پاتولوژی در محل را با استفاده از پرسنل مجرب و به‌روزترین تجهیزات آزمایشگاهی و همچنین رعایت تمامی استاندارد‌های نمونه‌گیری و حمل و نقل نمونه انجام دهد.

خدمات درمانی و تجهیزات پزشکی تندیس آنلاین با کادری مجرب آماده خدمت رسانی ۲۴ ساعته به شما عزیزان می‌باشد.

جهت هماهنگی در زمینه تجهیزات پزشکی مانند اکسیژن ساز و… یا خدمات پزشکی و درمانی با شماره های ۰۹۱۲۸۹۴۲۱۴۳ و ۲۲۶۱۵۰۵۳-۰۲۱  و ۰۹۰۲۵۵۸۸۸۰۶  و ۳۳۷۴۲۲۳۱-۰۲۱ تماس حاصل نمایید .

تندیس آنلاین با معرفی متخصصین مجرب مانند متخصص عمل دیسک کمر  و ارتوپد و متخصص زیبایی و … به شما در تصمیم گیری جهت انتخاب پزشک یا جراح مناسب مشاوره خواهد داد.

برای اعزام آمبولانس خصوصی با ما تماس حاصل نمایید.

در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

آزمایش پاتولوژی در محل

کلینیک فوق تخصص عفونی
Rate this page