۰۲۱-۲۲۶۱۵۰۵۳

واکسن کرونا ویروس

وزیر بهداشت آمریکا بر این باور است. که طی هفته‌های آینده ۲ واکسن برای مقابله با ویروس کرونا برای شهروندان آمریکایی قابل دسترس خواهد بود. آلکس آزار وزیر بهداشت آمریکا روز دوشنبه گفت: ۲ واکسن برای مقابله با ویروس کرونا طی هفته های آینده و قبل از کریسمس در دسترس مردم آمریکا خواهد بود.

گزارشات :

بر اساس این گزارش، اظهارات وزیر بهداشت آمریکا پس از آن است.که شرکت مدرنا نیز به عنوان دومین شرکت تولیدکننده واکسن کرونا احتمالا مجوز سازمان غذا و داروی آمریکا را دریافت خواهد کرد. ماجرای شگفت‌انگیز تولید واکسن کروناکارایی ۱۰۰درصدی این واکسن مقابل موارد شدید. کرونای به اعتقاد پژوهشگران ما نمی توانیم مراقب های خود را حتی پس از در دسترس بودن یک واکسن مؤثر کنار بگذاریم. زیرا بیماری همه گیر کرونا به این زودی ها از بین نمی رود. فاوچی در این رابطه اعتقاد دارد که حتی پس از تزریق واکسن نیز ممکن است ماه ها تا ریشه کن شدن کرونا فاصله داشته باشیم.

جلوگیری :

به گفته محققان ماسک زدن ممکن است راحت نباشد، اما استفاده از این وسیله به ظاهر ساده بهترین راه برای جلوگیری از شیوع بیماری است. باید در نظر داشته باشیم که حتی اگر واکسنی در دسترس باشد، واکسیناسیون گسترده در سراسر جهان، یک شبه اتفاق نخواهد افتاد. از سوی دیگر گفته می شود. برای دستیابی به نتیجه مطلوب، هر فرد باید حداقل دو بار واکسینه شود. و این بدان معناست که کسانی که برنامه واکسیناسیون خود را کامل نکرده اند ممکن است. در برابر ویروس کاملاً محافظت نشوند.

در ادامه :

علاوه بر این، یک احتمال دیگر نیز وجود دارد.که بر اساس آن واکسن ها در برخی افراد مؤثر نباشند؛ و در انتها باید به این مساله نیز توجه داشت که هنوز مشخص نیست. که محافظت بعد از واکسیناسیون چه مدت طول می کشد؛ بنابراین، عاقلانه خواهد بود که حتی بعد از واکسیناسیون نیز خیلی زود ماسک های خود را کنار نگذاریم.

تندیس :

جهت هماهنگی در ارتباط با خدمات پزشکی و درمانی هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز در تندیس آنلاین پاسخگوی شما هستیم.

شماره تلفن: ۰۲۱-۲۲۶۱۵۰۵۳ – ۰۹۱۲۸۹۴۲۱۴۳
tandisonline.com@gmail.comآدرس ایمیل :
ما را در اینستا گرام دنبال کنید.

Rate this page