آزمایش سیتولوژی در محل

آزمایش سیتولوژی در محل

۰۹۱۲۸۹۴۲۱۴۳

سیتولوژی یکی از زیر شاخه های علم پاتولوژی است که به بررسی و تشخیص بیماری ها در سطح سلولی می پردازد. متخصصان پاتولوژی با استفاده از این روش و بررسی سلول های نمونه بیوپسی شده از بافت های مشکوک می توانند انواع مختلفی از بیماری ها از جمله سرطان ها و همچنین بیماری های التهابی و عفونی را تشخیص دهند. همچنان ضایعات تیروئید و بیماری های درگیر کننده مایعات استریل بدن (پرده جنب ، پرده صفاق یا شکمی ، مایع مغزی نخاعی) و ضایعات سایر ارگان ها را شناسایی می کند .( در آزمایش سیتولوژی در محل انجام این کار برای بیمار آسانتر میشود )

آزمایش سیتولوژی

عموما بر روی نمونه ی سلول های آزاد و یا قسمتی از بافت انجام می گیرند. برای انجام آزمایش سیتولوژی ابتدا لازم است تا پزشک جراح یا پزشک متخصص دیگر از بافت مورد نظر نمونه برداری کند. سپس این نمونه در آزمایشگاه پردازش و رنگ آمیزی شود و متخصص پاتولوژی با بررسی این سلول ها و ویژگی های ساختاری و مورفولوژیکی آنها این بیماری ها را تشخیص می دهد. ما میتوانیم با آزمایش سیتولوژی در محل اینکار را برای شما آسانتر کنیم .
آزمایش های سیتوپاتولوژی اغلب با نام تست اسمیر نیز شناخته می شوند چرا که در آن تشخیص اغلب با استفاده از تهیه گسترشی از سلول های مورد نظر بر روی لام (اسمیر) و بررسی میکروسکوپی آن انجام می گیرد.

تندیس :

مرکز خدمات پزشکی تندیس آنلاین مفتخر است جهت رفاه حال شهروندان گرامی و در راستای رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بدلیل شیوع ویروس کرونا و خطر ابتلا به آن در محیط های آزمایشگاهی ، فرآیند نمونه‌گیری آزمایش سیتولوژی درمنزل را با استفاده از پرسنل مجرب و به‌روزترین تجهیزات آزمایشگاهی و همچنین رعایت تمامی استاندارد‌های نمونه‌گیری و حمل و نقل نمونه انجام دهد.کافیست جهت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۲۱۲۲۶۱۵۰۵۳ و ۰۹۱۲۸۹۴۲۱۴۳ تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما راهنمایی های لازم را در زمینه شرایط ونحوه ی انجام آزمایش سیتولوژی در محل را در اختیار شما عزیزان قراردهد.

ما رادر اینستاگرام دنبال کنید .

آزمایش سیتولوژی در محل

کلینیک فوق تخصص عفونی
Rate this page