۰۲۱-۲۲۶۱۵۰۵۳

آزمایش ویروس کرونا :

دو نوع تست مختلف وجود دارد: تست تشخیص عفونی و تست آنتی بادی

آزمایش ویروس کرونا شامل :

۱٫    تست تشخیص عفونی (پی سی آر)

در این آزمایش ویروس کرونا : وجود ویروس فعال در بدن را نشان می­دهد.و باید مراحل قرنطینه یا انزوای خود از دیگران را انجام دهید. در حال حاضر تست تشخیص عفونی به دو روش انجام می ­شود: تست PCR یا پی سی آر که مواد ژنتیکی ویروس را مورد بررسی قرار می­ دهد و تست آنتی ژن که پروتئین­ های خاص روی سطح ویروس را مشخص می ­کند.

۲٫    تست آنتی بادی

تست سرولوژی یا آنتی بادی کرونا به دنبال پادتن ­هایی می­ گردد که توسط سیستم ایمنی در واکنش به عامل تهدیدآمیز، مانند نوع خاصی از ویروس، تولید می­ شود. آنتی بادی به دفع عفونت کمک می­ کند، چند روز یا چند هفته بعد از بروز عفونت ساخته می­ شود و تا چند هفته بعد از بهبود در بدن باقی می­ ماند. به همین دلیل، نباید از تست آنتی بادی برای تشخیص عفونت فعال ویروس کرونا استفاده کرد. محققان در حال حاضر در آزمایش ویروس کرونا نمی ­دانند.حضور آنتی بادی به معنی مصونیت بدن در برابر ویروس کرونا در آینده است یا خیر.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از تست های مربوط به کرونا خود می توانید بصورت شبانه روزی با شماره های ۲۲۶۱۵۰۵۳-۰۲۱ و ۰۹۱۲۸۹۴۲۱۴۳ نسبت به شرایط نمونه گیری و سایر نکات ضروری آزمایش های خود با همکاران ما در تماس باشید و بصورت رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

تندیس :

جهت هماهنگی در ارتباط با خدمات پزشکی و درمانی و انجام آزمایش ویروس کرونا در محل یا بیمارستان و همچنین اعزام آمبولانس خصوصی در تهران هفت روز هفته ، ۲۴ ساعت شبانه‌روز در خدمات پزشکی تندیس آنلاین پاسخگوی شما هستیم.

شماره تلفن: ۰۲۱-۲۲۶۱۵۰۵۳ – ۰۹۱۲۸۹۴۲۱۴۳
tandisonline.com@gmail.comآدرس ایمیل :
ما را در اینستا گرام دنبال کنید

Rate this page