مشاوره پزشکی تلفنی رایگان

مشاوره پزشکی تلفنی رایگان

در حال حاضر پزشک برای مشاوره پزشکی تلفنی رایگان در دسترس نیست.

در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا، بسیاری از هموطنان ما نیاز به مراجعه به پزشک برای درمان بیماری‌هایی غیر از کرونا دارند. اما با وجود قرنطینه خانگی در حال حاضر بهتر است.از مراجعه به مطب پزشک اجتناب کنند. ما مشاوره پزشکی تلفنی رایگان را به عنوان راه‌حل پیشنهاد می‌کنیم.

مشاوره پزشکی رایگان شبانه روزی

مشاوره پزشکی یکی از مواردی می باشد که ممکن است هر فردی در هر برهه ای از زندگی به آن نیاز داشته باشد، که بسیار کاربردی است اما متاسفانه تا اطلاع ثانوی، مجموعه تندیس آنلاین پزشکی جهت ارائه مشاوره ندارد، لطفا از تماس های مکرر جدا خودداری نمایید.

چرا افراد تمایل به مشاوره پزشکی تلفنی دارند :

  • عدم تمایل به مواجه رودررو با مشاورین و یا دیگر افراد
  • هزینه زیاد رفت و آمد به کلینیک های روانشناسی
  • عدم دسترسی به مشاورین روانشناس
  • دوری مسافت تا مراکز مشاوره
  • هزینه بیشتر مشاوره حضوری در مقایسه با روش های غیر حضوری

مشاوره پزشکی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی هم برای مراجع و هم برای مشاور است.که در نهایت آن را به گزینه ای ایده آل برای طرفین تبدیل می نماید.

آیا میشه رایگان توسط پزشکان ویزیت شد ؟

طبق بررسی‌های انجام شده روی چندین مرکز درمان، هدف تعداد زیادی از مراجعه‌کنندگان درمان نبوده است. آن‌ها تنها برای دریافت مشاوره به پزشک مراجعه کرده‌اند. بنابراین اهمیت مشاوره پزشکی تلفنی در اینجا مشخص می‌شود.

از طرف دیگر نگرانی از ابتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی باعث شده بسیاری هموطنان ما از رفتن به این مراکز خودداری کنند. چرا که این مکان‌ها بیش از هرجای دیگری خطر مبتلا شدن به کرونا ویروس را دارند.

ارتباط :

تندیس آنلاین زیرساخت مشاوره پزشکی تلفنی را فراهم آورده.تا هموطنان عزیزمان در صورت عدم تمایل به حضور در مطب پزشک و به جهت صرفه جویی در زمان، اینترنتی و ۲۴ ساعته، مشاوره تلفنی، متنی، صوتی و تصویری از بهترین پزشکان ایران در زمینه های عمومی و تخصصی پزشکی، با کمترین هزینه و با توجه به تمایل پزشک رایگان دریافت کنند.

تندیس :

خدمات درمانی و تجهیزات پزشکی تندیس آنلاین با کادری مجرب آماده خدمت رسانی.۲۴ ساعته به شما عزیزان می‌باشد.

جهت هماهنگی در زمینه تجهیزات پزشکی مانند اکسیژن ساز ، کرایه بای پپ و… یا خدمات پزشکی و درمانی با شماره های درج شده.تماس حاصل نمایید .

تندیس آنلاین با معرفی متخصصین مجرب مانند متخصص عمل دیسک کمر  و ارتوپد و متخصص زیبایی و … به شما در تصمیم گیری جهت انتخاب پزشک یا جراح مناسب مشاوره خواهد داد.

برای اعزام آمبولانس خصوصی با ما تماس حاصل نمایید.

درباره ما بیشتر بدانید. در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)