اعزام پزشک و پرستار به منزل

اعزام پزشک و پرستار به منزل
اعزام پزشک و پرستار به منزل

۰۲۱-۲۲۶۱۵۰۵۳

اعزام پزشک به محل :

بیمارانی که به دلیل محدودیت زمانی، مشغله کاری یا به دلیل کهولت سن و یا نقص عضو و… امکان مراجعه به کلینیک و مطب پزشکی را ندارند، می توانند به جای مراجعه حضوری، با یک تماس جهت اعزام پزشک و پرستار به سراسر تهران خدمات مورد نیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان در منزل دریافت نمایند.

خدمات اعزام پزشک و پرستار به محل: مرکز در سه سطح اعزام پزشک عمومی، اعزام پزشک تخصصی و اعزام پزشک فوق تخصصی قابل ارائه به شما مددجویان گرامی می‌باشد.

اعزام پزشکان به خانه به دو دسته‌ی اعزام پزشکان عمومی به خانه و اعزام پزشکان متخصص به خانه تقسیم می گردد. برای ویزیت توسط پزشک عمومی معمولا نیم تا یک ساعت وقت گذاشته می شود.و پزشک عمومی موظف است در همان زمان قید شده بر بالین بیمار حاضر گردد.

اعزام پرستار :

خدمات اعزام  پرستار متخصص در منزل در تهران . شامل : پرستار بیمار در منزل، خدمات پرستاری شبانه روزی، اعزام پرستار متخصص،.خدمات مراقبت از بیمار سکته مغزی  و یا مراقبت.از بیماران کرونایی در منزل و هر گونه خدمات اعزام پرستار متخصص که خانواده با استفاده از آن ها به رفاه و آسایش بیشتری دست یابد گفته می شود.با اعزام پزشک و پرستار به محل این آرامش خاطر تامین میشود.

دسترسی شبانه روزی به پزشک و پرستار در منزل :

دسترسی شبانه روزی به خدمات اعزام پزشک و پرستاربه محل بی شک یکی از نیازهای مبرم هر خانواده است. عدم دسترسی به مطب پزشکان در ساعات روز و شب و ایام تعطیل،.معضلات ترافیک شهری و یا عدم امکان جابجایی بیماران سالمند، نیاز به استفاده از خدمات شبانه روزی و قابل دسترس را دو چندان می نماید. سرم تراپی یا تزریق و پانسمان و … در ساعات مشخص، با در نظر گرفتن شرایط خاص هر بیمار امری مهم و تخصصی است و انجام ناصحیح آن توسط افراد غیر متخصص ممکن است.روند بهبودی بیماری را به تاخیر بیاندازد.

پرستار سالمند در محل

پرستار کودک در محل

مراقب بیمار در محل

انجام تزریقات در محل

سرم تراپی در محل

اکوی قلب در محل

نوار قلب در محل

پانسمان زخم بستر در منزل

پانسمان زخم دیابتی در منزل

پانسمان زخم محل جراحی در منزل

تندیس :

شرکت تندیس آنلاین با اعزام پرستاران با تجربه و با مهارت و آموزش دیده.که با دلسوزی در کنار عزیزان شما هستند، آرامش خیال را برای شما به همراه می‌آورند.

نظارت کامل بر فرآیند اعزام پرستار متخصص در منزل و همچنین راحتی و آسایش خانواده یکی از مهم ترین مزیت های استفاده خانواده ها از خدمات اعزام پرستار متخصص در منزل تهران است.

برای درخواست اعزام پزشک و پرستار درمحل و کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خدمات پرستاری درمنزل، با ما تماس بگیرید .

اعزام پزشک و پرستار به منزل

کلینیک فوق تخصص گوارش
کلینیک فوق تخصص گوارش
Rate this page